31 Ekim 2014 Cuma

Yattım sağıma Döndüm Soluma Melekler gelsin yanıma

Dünyayı cebime doldurmak gibi bir niyetim yok. Ya da kazık cakmak gibi dünyaya, sahip olduklarım yetiyor bana. Fazlası istek ve çabalar mutsuzluga kestirme yol gibi geliyor bana. Ve asıl mesele insan gerçeklerle yüzleşip olduğu gibi kabullenmeli kendini galiba. Her şey çok daha kolay oluyor o zaman, nasıl ve ne sekilde yaşaman gerektiğini anlıyorsun en azından. Kimseye parmak ısırtmak gibi bir niyetim yok sıradanlik yetiyor bana, şaşalı bir yaşam gibi hayalim de yok ayrıca. Bütün bunlar bir yana yaralarımın kapanmasından başka hiç bir isteğim yok hayatta. Bu kelimeyi çok sevmiyorum ama yine tüm yollar zamana çıkıyor galiba. Ha ben! Dua etmeyi sakın hiç bir zaman unutma. Yattım sağıma döndüm soluma melekler gelsin yanıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder