31 Ekim 2014 Cuma

Paraların üzerine resminin basılması gibi bir hayalin olmadığını biliyorum

Paraların üzerine resminin basılması gibi bir hayalin olmadığını biliyorum. Yada ele avuca sığmaz şımarık beklenti ve isteklere de ev sahipliği yapmıyor kırgın kalbin eminim.
"Yalnızca dilediğin gibi yaşayıp kafanı dinleyebilmek tüm isteğin."
"Kimin ne hali varsa görsün, dünya onların olsun" diyorsun. Biliyorum "çok yorgunsun, "ayrıca çok bi şey değil, yalnızca kendi yağında kavrulmak" istiyorsun.
"Ama artık sussunlar" di mi, "karışmasınlar yaşadıklarına." "Bir dünyan var ve saygı duysunlar" istiyorsun ona.
Hele bir de " ben olsaydım şöyle yapardım" diye "akıl satmaları yok mu gördükleri hatan sonrası sana ?" "Bilmiyorsun ki kime ne anlatsan acaba, hem ne kadar anlayacaklar seni ayrıca."
"Sanki yerindelermiş gibi, sanki seni hataya zorlayan yaşadıklarını yaşamış gibi, bilip bilmeden konuşmaları yok mu, nede çok üzüyorlar seni"
Aldırma diyeceğim ama , "nasıl aldırmayacağım, üzülüyorum işte" diyeceksin bana. Ama aldırma sineklerin işide vızıldamak bu dünyada(!)
Seni seviyorum, aldırma!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder