31 Ekim 2014 Cuma

bilmiyorum nasıl beceriyorlar gram kemik olmayan kalbi kırmayı acaba?

Zaten hayatta hiç bir şey göründüğü gibi değil ne biliyim buzdolabında çikolata kutusundan turşu çıkması gibi mesela. Bu belki cok basit bir örnek ama yinede güzel olduğunu düşünüyorum hayatı ve insanları anlatabilmek adına! E tabi kimi sürprizler bu kadar komik olmayabiliyor yaşandığı zamanlarda. Mesela "etrafta güleryüze tatlı dile kandığı için" üzülen bunca insan olmazdı, herşey ya da herkes göründüğü gibi olsaydı hayatta ve bu sürprizlerin en kötüsü olarak yazılabilir liste başına.
Ne kadar da can yakar dimi, "sürpriz" doğum günü pastası mumları yerine geçsin diye yaralara üflenmesi. Böyle bir durum karşısında yaşadığın "hüznü" yalnızca sözlük anlamı karşılar mı bilmiyorum ama "üzülmek; bir olay bir durum karşısında incinmek, rencide olmak" degil bence yalnızca. Sen "üzülmek" diye yazarsın; gözyaşı, kırgınlık, kırılmış gurur, kandırılmak ve uykusuz geceler diye yaşarsın!
Üzülme hepimiz kandık zaman zaman bir gülüşe bir tatlı söze diyeceğim ama çok da faydası olmayacak sana.
Biliyorum "kırılan yerin acıyor hala!"
...ve bilmiyorum nasıl beceriyorlar gram kemik olmayan kalbi kırmayı acaba? "Üç vakte kadar güzel şeyler olacak" diyecek kadar iddialı değilim ama güzel şeyler de olacak hayatında söz veriyorum sana!
Hadi gül!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder