31 Ekim 2014 Cuma

Bırak kalsın o "salaş" halin yatakta.

Her şey güzel olacak inan bana.
İnan, bugün üzüldüğün şeyler için üzüleceksin sonrasında. Hiç gerek yok, tek varlığın güzelim canını sıkmaya. Tabi ki üzüleceksin, belki de ne yapacağını bilemeyeceksin bazı zamanlarda ama en fazla ne olur biliyor musun? Ben iki gün daha hüzünlenirim, sen iki gün daha, "senin için yazılmış şarkıyı" dinlersin, diğeri bir kaç gün, biraz daha fazla alışveriş yapar, öteki iki gün daha kendini yemeye verir, bir başkası üç gün daha kahve fallarıyla ümitlenir ya da papatya fallarıyla hüzünlenir, diğeri saçını kestirir, fön çektirir.
Geçer gider olur biter.
E tabi bu arada göz yaşı da olabilir ama olsun, insanın içi temizlenir.
Yok Pollyanna falan yemedim lütfen öyle düşünme.
Ne mutluluk ne hüzün; hiç bir şeyin "sonsuz" olmadığını biliyorum sadece.
Geçecek göreceksin.
Yeterki sen dikkat et kendine; kılığına kıyafetine, yemene içmene.
Ben de seviyorum; doğrudur salaş bi tshirtle gece oldukça rahat edilir yatakta, ama rica ederim kendini "salma."
Bırak kalsın o "salaş" halin yatakta.
Her şey yerli yerinde gülerken görmeli insanlar bizi di mi?

2 yorum:

  1. birileri uzaktan beni yazmış .. Büyük ve içten bi teşekkür hakettiğiniz. Ederim.

    YanıtlaSil
  2. birileri uzaktan beni yazmış .. Büyük ve içten bi teşekkür hakettiğiniz. Ederim.

    YanıtlaSil