31 Ekim 2014 Cuma

konumuz evren ya da gökbilimi değil

Tüm düşünce ve isteklerini "evrene yönelttiğinde" evrenden sana bir ses gelir mi bilmiyorum ama iyi yada kötü anlarda ben her zaman dua etmenin daha yararlı olduğuna inandım hayatta. Bence çok şey beklememek gerekiyor evrenden, evrene yüklenen onca anlamla. Hem yine evren değil mi mani olamayan eteğindeki onca yıldızın kayışına. Neyse tabi ki konumuz evren ya da gökbilimi değil "bu ne saçmalıyor" diyenler olabilir aramızda. Konu şu ki; sığınması gereken limanları iyi seçmeli insan. O "evrenin" de sahibi olan Allah size yeter her zaman. Geri kafalı olabilir veya entelektüel biri olmayabilirim ama hakkınızda hayırlı olan bir şeyin de Allah'ın "ol" demesiyle iyi biliyorum yazılacağını alnınıza. Bunun ötesi yok, anlatmak istediğim bir şey var ki hakkınızda hayırlı olan olmayan ve nasip denen bir şey var hayatta. Nasipten öte köy yok zira. Kısmetinle yolculuk yaparsın ve dileğin hakkında hayırlıysa nasip denen köye ulaşırsın. Üzgünüm ama gerisi biraz hikaye gibi geliyor bana. Hem Allahü Teala değil mi? Size anne ve babanızdan daha şefkatli olduğunu söyleyen okumuşundur ya da duymuşundur mutlaka. Gerçekleşmeyen bir dilek hakkında hayırlı değildir inan bana. Ahkam falan kesmiyorum lütfen bana kızma. "Evrenden" ziyade Allah'a sığınmakta fayda var ama.
Tabi evreninde kendine has güzellikleri var. Yıldızları seyredip en guzel yıldızı O'na benzetmek gibi mesela.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder