31 Ekim 2014 Cuma

Bol limonlu bol bamya yiyin!

Çıktığım hiç bir yol sonrası çıktığım gibi kalamadım.
Her adımda biraz daha başkalaştım.
Yaşadığım onca şey,
değişti, tüm olan bitene bakışım.
Kendi gibi kalamıyor insan.
İlk hali,
İlk el, el değmemiş, yıpratılmamış falan.
Yaşadıklarınla yoğuruyor seni zaman.
"Yedisinde neyse yetmişinde de o" değilmiş zaten insan.
Öyle bir an oluyor!
Anlıyorsun "yapmam" dediklerini yaptığın zaman.
"Sevmiyorum" der bamyayı yemeyebilirsin.
Kalabalıkta dün olduğu gibi bugün de kendini huzursuz hissedebilir,
Önceden olduğu gibi yine "gelmiyorum" diyip gitmeyebilirsin.
Ya da "kendini bildin bileli uykuyu çok seviyor" olabilirsin.
...ama bütün bunlarda olduğu gibi sana bırakılmayan şeylerde var bilirsin.
Bazı şeylerin "bamyayı sevmiyorum" diyip sofradan kalkmak kadar kolay olmasını bende isterdim.
Ama tüm yaşadıkların senin tercihin değil ve çok "huyumdan" vazgeçtim.
An olur bazen vazgeçmek zorunda kalırsın bilirsin.
Zaten hiç bir zaman eve bile çıktığın gibi dönemezsin...
Gördüğün, yaşadığın onca şey;
Hergün biraz daha değişirsin.

Pardon unutmadan...
Bir de ülsere sebep olan insanlar var...
Bamyanın ise ülseri önlemede önemli bir etkisi var.
Bol limonlu bol bamya yiyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder