8 Temmuz 2013 Pazartesi

Mesela

Çok konuşuyor bazen kimi insanlar! Haklı haksız, olur olmadık.
Herkes herşeyi biliyor ve bu benim canımı çok sıkıyor!
Sussalar mesela sadece iki dakika... Her şeyi de bilmeyiverseler sözde hakkımda! 
... ve defolup gidebilirler mesela o bilmem ne yaptığım yılan dili değmiş laflarıyla!
Öyle küçük dağları yaratmış, haddini bilmez varlıklarıyla...
havada burunlarını alıp yanlarına, toplayıp en ufak toza kadar; ne varsa onlara ait hayatımda sadece gitseler mesela!
Öyle gerek yok tarifi imkansız uzaklara falan da, gözüm görmesin bu bile "paha biçilmez" mutluluk için yeter bana!
Kendi başıma bıraksalar beni mesela, içine ettiğim "doğrularıda" kendilerine kalsa...
Onlar kendi "doğrularıyla" ben bir başıma, kalakalsa herkes kendi hayatıyla baş başa!
...ve hiç bir şey göründüğü gibi değildi mesela kişilerin bazıları kişi bile değildi!
Öyle yordu ki kimi yavşaklar beni; hakettikleri halde bulamıyorum kendimde en güzel küfürlerimi edecek hali!
Oysa ne kadar da açacaktı küfürlerim hepsini! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder