25 Temmuz 2013 Perşembe

İstiyorum

Saçmalamak istiyorum bazen, gülümsemek...hatalarımı önemsemeden!
Hatalar yapmak istiyorum, utangaçlığı yüzüme yerleşmeden!
Olur olmadık zamanlarda konuşmak, neyi nasıl hissediyorsam öylece anlatmak!
Kırılanlar olursa olsun çokta umursamamak.
Bazıları önemsiz olsun istiyorum, şu her naneye maydanoz olanlar var ya işte onlardan bahsediyorum!
Ne halleri varsa görsünler yeter ki uzak olsunlar diyorum!
Öyle kalabalıklara falan da gerek yok bir başıma olmak istiyorum!
Etrafımda kusura bakacak kimseler olmasın diyorum!
An oluyor yoruluyorum, nefeslenmek istiyorum.
Hani şu hep bir şeyler isteyenler var ya, işte onların yüzünden soluklanamıyorum!
Gülüp geçeyim diyorum...ve gelip geçsinler istiyorum!
Ama ayakkabılarıyla girmesinler hayatıma izlerini temizlemekte zorlanıyorum
Lekesiz çamursuz beyaz dünyamı kirletmesinler istiyorum(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder