17 Temmuz 2013 Çarşamba

Mal

Bir çok "neden?" var, "çünkü" ile başlayıp mantıklı açıklamalar bekleyen hayatımda!
Hiç bir cavabım yok kendimi bile inandırabileceğim oysa!
Yaşadıklarımı yaşarken mutlu muydum bilmiyorum ama; bunca zaman mutlu etmek için yaşadığım ortada! 
Öyle çok verdim ki sahip olduklarımdan mutlu etmek adına herkese birer parça!
Elimi neye atsam hep bir şeyler eksik şimdi hayatımda!
Tahammülüm bile kalmamış kendime, verdiklerim sonrasında!
Beklentileri olanlar vardı, hiç beklentim olmadı!
Hep bir şeyler isteyenler vardı, kimseden bir isteğim de olmadı!
Bir çokları bir şeyler için yanımdaydı, ama en acısı da kendilerine bir değer biçebilecek kadar küçülmüş olmalarıydı!
Üzülüyorum ama böylesini kasap vitrinine takıp kıçına çiçek takmalı(!)
Zira bir bedel karşılığı alınabilenin "maldır" sözlükteki karşılığı(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder