25 Aralık 2013 Çarşamba

Bu Bir Kişisel Gelişim Yazısı Değildir

Herkesi, her şeyi seviyorum.
Olan biten iyi kötü ne varsa, hepsine eyvallah ettim.
Her şey iyi olacak dedim,
"Daha yürünecek çok yol var" diyip yola devam ettim.
Desemde inanma....
Buraya kadar kişisel gelişim yazısı tadı kalsın istedim damaklarda. 
Zaten az kaldı papatya çıkaracaklar nerdeyse ocakta(!)
Bir kere herkesi sevmiyorum. 
Bu konuda seçiciyim kişiliği olmayanları sallamıyorum.
Bir kimlik taşıyor olmaları beni ilgilendirmiyor.
Belki de adam oldukları için değil nüfus sayımında zorlanmamak için devlet kimlik veriyor(!)
Bunun doğru olmadığını kim biliyor?
Olan biten hiç bir şeye de eyvallah etmedim.
Öyle bir aptallığı da hiç bir zaman benimsemedim.
Bir şey olup bitemez!
Oldu bittilerle bir hayat sürdürülemez.
"Bir gün" yada ertesi gün, her şey çok iyi olmayacak hayatta.
Böyle bir beklentim de olmadı hiç bir zaman asla.
Yeniden doğmuş gibi hissettiğim anlarda,
Hiç bitmeyecek gibi yaşadığım sıkıntılarda her zaman olacak mutlaka.
İyi ve kötü hepsi olacak ama...
Hem karıştırmayalım lütfen burası cennet değil dünya. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder