11 Aralık 2013 Çarşamba

Affetim

Her ne yaptımsa, 
Ne yaşadımsa,
Ne yaşattılarsa,
Bana ne yaptılarsa,
Bitti...toplayıp kaldırdım hepsini kırk kilitli sandığa. 
Her ne yaptımsa benim boynuma...
ve her ne yaşadımsa doğru yada yanlis, yaşanması gerekiyordu belki de sevabıyla gunahıyla.
Her şeyin güzel olmasını bende isterdim ama hükmedemiyorsun her şeye galiba.
Şekil verip çizmek istedigin kendi hayatında olsa.
Ben güzel resim yapamazdım zaten okulda da.
Tamam,tamam! Daha açık konusuyorum bıraktım gururu kibiri bir kenara...
Gücüm yetmedi bazı şeylere, olmasını istediğim halde olduramadım hayatta.
Belki de hafif bir tebessümle "önemli olan katılmaktı" demek gerekiyor yaşadıklarına.
ve...
Bana ne yaptılarsa,
Ne yaşattılarsa,
Affettim herkesi...
Önemli değil bundan sonra.
Ardımda bıraktım,
Rafa kaldırdım,
Unuttum,
Çöpe attım.
Var olanı yok saymak adına yapılabilecek ne varsa yaptım.
Bıraktım yaptıkları yanlarına kâr kalsın(!)
Haklı olmak istemiyorum,
Hesap gütmüyorum,
Gün olur devranda dönmesin istemiyorum.
Kimin ne hali varsa görsün
Banane... ben oynamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder