26 Mart 2014 Çarşamba

Makarnamın Salçası

Allah her şeyi biliyor ve çok daha güzel olanı bana yapılanları ben unutmuş olsam bile O unutmuyor.
Çok rahatım bu anlamda, hal böyle olunca öbür tarafa götüreceğim bir hesap falanda yok kafamda.
Ben bunları düşünmüyorum.
Film izliyorum,
Çikolata yiyorum,
Kahve içiyorum.
...ve beni mutlu edecek daha başka bir çok şey.
Kendime zaman ayırıyorum. Mesela kendim için makarna yapıyorum.
Ama bazen "yoğurtlu mu salçalı mı" ikilemi yaşıyorum.
Pardon! "yapılanlar ve yapanlardan" bahsediyordum, önemli olmayınca unutuyorum(!)
Makarnanın salçası ya da yoğurdu daha önemli anlatabiliyor muyum?
Sende boş ver! Zaten Boş vermelisin, hem yeterince üzülmedin mi?
Ben sana "kıranlardan" daha önemli bir şey söyleyim mi?

Kulaklık dikkat et, karışınca zor açılıyor.
Kulaklık Önemli!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder