28 Kasım 2013 Perşembe

Göbek Atsınlar

Bir türlü çok medeni biri olamadım ve "medeni bir insan gibi davranıp" kıskanmayı bir kenara atamadım.
Bunun söylendiği gibi "güvensizlikle" falan alakası yok(!)
Ayrıca "Kıskanmayı güvensizliğe" bağlayanlara da akıl erdiremiyorum, acaba daha mantıklı bir açıklamaları mı yok?
Komikler! 
Neyze, zaten böyle bir konuda başkalarının hakkımda ne düşündüğünün de çok önemi yok! 
Düşünmeye değmezler!
Herkesin doğrusu kendine...
Sevdiğine dikilen yavşak gözlere,
Olur olmadık sözlerle uzanan dillere,
Tahammül edebilecek kadar adam "medeniyeti" içine sindirmişse...
Varsın "adamlığını" bir düşünsün benim "medeni" olup olmadığından önce(!)
Neyse...
Dedikleri gibi olsun "geri kafalı" oluyum ben(!)
Önemli değil yineliyorum, herkesin doğrusu kendine.
Kim nasıl mutluysa öyle yaşasın gönlünce.
Bu konuda kimsenin düşüncesine karışmadığım gibi, karışmasın benim doğruma da kimse.
Ben mutluyum "geri kafalı" hallerimle.
Uzanamaz kimsenin eli O'na,
Bakamaz kimse mesela,
"Medeni bir beyefendi" olacağıma söz veremem, çıkarım insanlıktan değmemesi gereken gözler O'na dokunursa.
Elimde değil, benim olan benimdir!
İyi biriyimdir yoksa, kimsenin tavuğuna kış demedim bu yaşıma kadar daha.
Kıskanmanın "medeni olmakla" ne alakası var anlayamadım ayrıca,
Ben mi gerizekalıyım acaba?
"Kıskanmak" haricinde çok "beyefendi" davranabirim,
Ama sahiplenince kıskanmaksa... "medeni olmak" ters bana(!)
Neyse...
Benim örfüm adetim bildiğim bu kadar,
Böyle öğrendim, böyle geldim bu yaşıma kadar.
Geri kafalı olduğumu söyleyip, Erkeğim diyipte kıskanmayanlar...
Ağda yaptırıp, kaşlarını aldırsınlar "kaymak" gibi erkek olurlar(!)
Mesela altın günleri katılsınlar,
Kısır yiyip,
Göbek atsınlar. ..
....

Tuzu Uzatır mısın Hayat'tan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder