24 Eylül 2013 Salı

Ben Vardım

Zor günlerin vardı ben oldum yanında...
Zor günlerim oldu sen yoktun yanımda.
Omzunda ellerime ihtiyacın vardı. ..ellerim vardı omzunda.
Ellerimde ellerine ihtiyacim vardı ellerin yoktu parmaklarımda sıcaklığını hissetmek istediğim zamanlarda.
Titreyen ayaklarin vardı "ne olacağını bilmeden" attığın adımlarda...
Yanında adımladım neyim var neyim yoksa koyup ortaya.
Yürümek icin sana ihtiyacim vardı ama sen yoktun yanımda. Gülmek için "her şey güzel olacak" yalanlarıma ihtiyacın vardı...
Ama güzel olması için uğraştım elim gelen ne varsa.
Gülmek için " her şey güzel" olmasada varlığına ihtiyacım vardı. ..
Ama sen hiç olmadın yanımda. ..
Olsun... canın sağ olsun.
Bu masal da güzel bitmeyiversin. ..
Hem herkes mutlu olmak zorunda değil, hayat işte bilirsin. .
.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder